Tanne
Reservering, 1j 4mnd geleden
Heel erg lekker! Eten was er heel snel en grote porties, een aanrader
veronique
Reservering, 1j 4mnd geleden
Heerlijke gegeten en goede sfeer
merel
Reservering, 1j 4mnd geleden
kom hier al sinds 2005 nooit teleurgesteld geweest
Jeanette
Reservering, 1j 5mnd geleden
Super eten super bediening!!
Brammibal
Reservering, 1j 5mnd geleden
Nog niet zo lekker gechineesd in Amsterdam!
Astrid
Reservering, 1j 5mnd geleden
Heerlijk gegeten, goed bediend. Per 1 januari wel een prijsverhoging doorgevoerd. En je moet tegen het lawaai kunnen van de drukte.
Monique
Reservering, 1j 5mnd geleden
Fantastisch gegeten en zeer vriendelijke bediening
Annemieke
Reservering, 1j 5mnd geleden
Erg lekker gegeten, snelle service
Trieni
Reservering, 1j 5mnd geleden
Lekkerste eend kreeft en dim sum beste chinees restaurant van nederland
Or
Reservering, 1j 6mnd geleden
Excellent food. Great service. Good price. What more could you ask for?