Tyler
Reservering, 10mnd 16u geleden
Lekker!!
Eddy
Reservering, 10mnd 1w geleden
Heerlijk gegeten,topzaak
die Pekingeend is zalig
David
Reservering, 11mnd 1d geleden
Je kunt nergens zo snel mega goed eten zonder het gevoel dat je hoeft te haasten. Personeel is ook mega lief.
Nine
Reservering, 11mnd 3d geleden
Mega lekker gegeten! Super goede service en de lekkerste pekingeend ever! Personeel speelt echt in op behoefte van de klant. Dikke aanrader!
Jelle
Reservering, 11mnd 3w geleden
Heerlijk, snel, gevarieerde kaart, attente bediening.
Sjoerd
Reservering, 11mnd 3w geleden
Top top top!
Mascha
Reservering, 1j 2d geleden
Beste Chinees in Amsterdam. :)
Wen-Ny
Reservering, 1j 4d geleden
Hoofdgerechten verrukkelijk
Tim
Reservering, 1j 6d geleden
Dat was heerlijk.
Sophie
Reservering, 1j 6d geleden
Echt de lekkerste!