AD
Reservering, 8mnd 4w geleden
Uitstekend gegeten, zoals ook de vorige keren. Fantastisch eten, fijne bediening. Een toprestaurant!
Chris
Reservering, 8mnd 4w geleden
Het was weer helemaal top!
Kristel
Reservering, 9mnd 5d geleden
Eten is echt fantastisch lekker en personeel heel vriendelijk! Ambiance/inrichting niet sfeervol maar eten maakt alles goed.
Willem
Reservering, 9mnd 6d geleden
,
Martin
Reservering, 9mnd 1w geleden
Best Chinese in Amsterdam
Marjolein
Reservering, 9mnd 1w geleden
Heerlijk gegeten, fijne plek en hartelijke mensen!
erick
Reservering, 9mnd 1w geleden
Was weer uitstekend!
Harriet
Reservering, 9mnd 1w geleden
Wij hebben hier gegeten voor de verjaardag van mijn partner. Van begin tot einde was de service top! Vriendelijke gastheer Micheal die je laat lachen, het eten wat niet te lang op zich laat wachten en ook heerlijk smaakt en de super gezellige sfeer die er hangt ondanks de drukte is dit zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt TOC, namens familie Swuansey tot de volgende keer!
Selma
Reservering, 9mnd 2w geleden
Heerlijk eten!
Friso
Reservering, 9mnd 2w geleden
Altijd lekker.