Patricia
Reservering, 7mnd 2w geleden
Mijn lievelings restaurant! Heerlijk eten en zulke lieve mensen! Altijd feest! Tot snel x
Els
Reservering, 7mnd 4w geleden
Zoals altijd hier weer verrukkelijk gegeten en omringd door hartelijke gastvrijheid, genoten wij van een zeer feestelijke avond in hartje Amsterdam.
Klaas Jan
Reservering, 8mnd 1w geleden
Prima gegeten
Fons
Reservering, 8mnd 1w geleden
Het eten was goed en smakelijk. De bediening was vriendelijk en efficiënt. De akoestiek is matig en zeker voor oudere mensen onprettig. Ik zou het op prijs gesteld hebben als bij de maaltijd een niet te grote kom rijst zou worden geserveerd. Nu moet er betaald worden voor een grote hoeveelheid rijst. Alles bijeen: een aanbevolen restaurant met enkele kleine problemen.
Oliver
Reservering, 8mnd 2w geleden
amazing
Brian
Reservering, 8mnd 2w geleden
Best Chinese food outside of China!
Rina
Reservering, 8mnd 2w geleden
Heerlijk gegeten
Top
Vincent
Reservering, 8mnd 2w geleden
Delicious as always!
Martijn
Reservering, 8mnd 3w geleden
Lekker!
Sander
Reservering, 8mnd 3w geleden
Simpelweg goed eten. Zeer smaakvol, gulle porties en dat ook nog is met de meest vriendelijke, gezellige en humoristische service.
*Beste peking eend van de stad!